1 minutt for magen!

Nå gleder vi oss veldig til KOM I FORM MED MINST MULIG INNSATS, er på plass i butikkene! Den nye boka vår er altså dedikert “deg som ikke har lyst, men som innser at du burde” – og ryktene sier at opptil flere føler seg truffet av tittelen ;-)
Målet vårt har vært å lage en bok som viser akkurat hvor overkommelig og gjennomførbart det kan være å komme i form. Ja, og ikke minst hvor deilig det gjør med små drypp av trening – hver dag. I boka får du en haug av enkle, supereffektive treningsprogrammer med 5 øvelser som bare tar deg 5 minutter å få unna!

Her er en øvelse fra ett av programmene. Gjør denne i 1 minutt og nyt følelsen etterpå. Klarer du flere runder, så kjør på!

Og vips, så er du i gang – allerede før du har lest boka! :-)

(PS. Du kan kjøpe den her og få den rett hjem i postkassa så snart den kommer fra trykk).

BUTTERFLY-SITUP

Tips: Se gjerne for deg at du har et løvblad under korsryggen som du skal presse ned mot bakken, så får du skikkelig tak i magemuskulaturen.

  Strekk fingertuppene så langt frem som du klarer, uten at du løfter korsryggen fra gulvet. Hold i ett sekund, og gå rolig ned igjen uten at hodet går helt ned i bakken før du gjentar. Gjerne med et stort smil, som “modellen” på bildet :-D Foto: Astrid Waller

Strekk fingertuppene så langt frem som du klarer, uten at du løfter korsryggen fra gulvet. Hold i ett sekund, og gå rolig ned igjen uten at hodet går helt ned i bakken før du gjentar. Gjerne med et stort smil, som “modellen” på bildet :-D
Foto: Astrid Waller