Sofa-trening, anyone?

I dag tenkte vi å dele det kanskje mest populære treningsprogrammet frå boka vår, Kom i form med minst mulig innsats. Alt du treng er ein sofa – og 5 minuttar. Perfekt på ein fredag, spør du oss! For nokre gonger, og kanskje spesielt på fredagskvelden, har ein aller mest lyst til å legge seg på sofaen – og bli der. Og då er dette treningsprogrammet perfekt. Få med heile familien og sjå på det som ein del av fredagskosen ;-)

Er du klar?

NB: Bruk 1 minutt på alle øvelsene. Og det er lov å kjøre programmet flere ganger, altså!

BEKKENHEV: Legg deg på ryggen med begge beina i sofaen. Løft bekkenet så høgt du klarar og hold i eit sekund.

BEKKENHEV: Legg deg på ryggen med begge beina i sofaen. Løft bekkenet så høgt du klarar og hold i eit sekund.

Bok_87.jpg
EITTBEINS KNEBØY: Stå som på bildet. Hold blikket rett fram og ha god holdning. Gå så langt ned du klarar på framre bein utan at kneet kjem framfor tærne.

EITTBEINS KNEBØY: Stå som på bildet. Hold blikket rett fram og ha god holdning. Gå så langt ned du klarar på framre bein utan at kneet kjem framfor tærne.

Bok_89.jpg
SOFA-CRUNCH: (Høres ut som en sjokolade, ikke sant? :-)  Sitt ytterst på sofaen, strekk ut det eine beinet og len overkroppen bakover. Beveg overkroppen fram og trekk kneet mot brystet. Hold i eitt sekund. Bytt bein.

SOFA-CRUNCH: (Høres ut som en sjokolade, ikke sant? :-)
Sitt ytterst på sofaen, strekk ut det eine beinet og len overkroppen bakover. Beveg overkroppen fram og trekk kneet mot brystet. Hold i eitt sekund. Bytt bein.

Bok_91.jpg
SIDEPLANKE: Ligg sidelengs på sofaen, støtt deg på underste alboge og skyv hoftene og øverste arm opp mot taket så høgt du klarar. Hold i eitt sekund før du går ned igjen og gjentek.

SIDEPLANKE: Ligg sidelengs på sofaen, støtt deg på underste alboge og skyv hoftene og øverste arm opp mot taket så høgt du klarar. Hold i eitt sekund før du går ned igjen og gjentek.

Bok_93.jpg
SIT-UPS: Legg føttene i sofaen og press korsryggen mot golvet. (Sjå gjerne for deg at du har eit løvblad under deg som du heile øvelsen igjennom skal presse ned mot golvet). Dra deg rolig opp mot knærne så høgt du klarar utan at korsryggen blir løfta opp frå golvet. Hold i eit sekund og gå rolig ned igjen.

SIT-UPS: Legg føttene i sofaen og press korsryggen mot golvet. (Sjå gjerne for deg at du har eit løvblad under deg som du heile øvelsen igjennom skal presse ned mot golvet). Dra deg rolig opp mot knærne så høgt du klarar utan at korsryggen blir løfta opp frå golvet. Hold i eit sekund og gå rolig ned igjen.

Bok_95.jpg
Øvelsane er henta frå boka vår og alle bildene er tatt av flinke Astrid Waller.

Øvelsane er henta frå boka vår og alle bildene er tatt av flinke Astrid Waller.